秘書/ビジネスサポート その他

ロバート・ウォルターズは1985年に英国ロンドンで設立されたスペシャリスト人材紹介会社です。世界中の主要都市にオフィスを構え、日本においては2000年に東京オフィス、2007年に大阪オフィスを設立。主に外資系/日系グローバル企業におけるバイリンガル・スペシャリストの転職において優れた信頼と実績を築いてきました。日本では正社員、派遣/契約社員のキャリアアップをサポートしております。

検索結果

オフィスマネージャー/ Office Manager

給与: ¥6,000,000 - ¥7,500,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/08/13

A leading global reinsurance company is searching for an Office Manager with experience as a personal assistant in the financial services industry. In this role you will manage general affairs of the company’s Tokyo office and provide secretarial support to the management team.
オフィスマネージャー/ Office Manager

給与: Negotiable based on experience

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/08/03

An international foreign exchange firm is seeking an Office Manager for a short-term haken role. In addition to providing general administrative support, the successful candidate will manage all logistical aspects of the business to ensure any issues are resolved in a timely manner.
オフィスマネージャー/ Office Manager

給与: ¥6,000,000 - ¥8,000,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/07/10

An international financial technology company is looking to hire an experienced Office Manager to support their Tokyo office. The successful candidate will provide administrative and cross-functional support to local teams, ensuring the office runs smoothly and efficiently.