秘書/ビジネスサポート関連の外資系・日系グローバル企業の英語を使う求人

ロバート・ウォルターズでは主に外資系/日系グローバル企業におけるバイリンガル・スペシャリストと呼ばれる英語を使う転職の求人において優れた信頼と実績を築いてきました。

秘書/ビジネスサポート関連の求人には「営業サポート」、「一般事務」、「翻訳」、「役員秘書」など多くの求人があります。またこちらの記事にあるように様々な業務をこなせる経験豊富なバイリンガルのオフィスマネージャーの採用が活発にあるようです。

検索結果

営業事務// Sales Assistant

給与: ご経験により相談可能

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/25

外資系自動車部品メーカーにて営業事務を募集しております。受発注業務や来客対応などのサポート業務を担っていただく長期派遣のポジション。条件等の詳細はお気軽に担当コンサルタントまでお問い合わせください。
営業サポート// Sales Support

給与: Up to ¥1,200 per hour

勤務地: Aichi

掲載日: 2018/05/25

外資系メーカーの営業サポートを募集しております。海外とのやり取りがあるポジションですのでビジネス英語は必須。グローバルにご活躍されたい方必見のポジションです。パートタイムでの勤務も可能ですので、まずはお気軽にご応募ください。
グループセクレタリー/ Group Secretary

給与: Negotiable based on experience

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/25

The financial advisory firm of a leading global organization is searching for a bilingual Group Secretary. In this long-term haken role, the successful candidate will provide assistance to both partners and project teams.
プロキュアメントスペシャリスト// Procurement Specialist

給与: ¥4,000,000 - ¥6,000,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/24

外資系医療機器メーカーにて、オフィス内のファシリティ管理や総・法務および購買業務のマネジメントをお任せします。会社全体のオペレーション全体を見るという非常にやりがいのあるポジションです。
秘書// Secretary

給与: Up to ¥1,600 per hour

勤務地: Osaka

掲載日: 2018/05/24

外資系医療機器メーカーの秘書ポジションのご案内です。担当役員のスケジュール管理や日々の庶務業務をメインにお任せします。海外からのビジター対応や、ご希望では会議での通訳などもお任せしますので、英語力が高い方ですとご活躍の幅が広がるポジションです。
カスタマーサービススペシャリスト// Customer Service Specialist

給与: ¥3,000,000 - ¥4,300,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/24

外資系医療機器メーカーにてカスタマーサービス業務を担っていただきます。3年以上のカスタマーサービス経験または営業事務経験必須。ご興味いただけましたらお気軽に担当コンサルタントまでお問合せください。
オフィスアドミニストレーション/ Office Administration

給与: ¥4,000,000 - ¥5,000,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/24

A global science company is seeking an individual with strong interpersonal communication skills for an Office Administration position. Reporting to the Finance Director, you will provide a wide range of administrative services while also handling environment, health & safety (EHS) activities.
ビジネスデベロップメントアシスタント/ Business Development Assistant

給与: Negotiable based on experience

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/24

A global renewable energy solutions company is searching for a Business Development Assistant. This is a long-term haken position that is ideal for someone with strong communication skills and experience with negotiations.
オフィスマネージャー/ Office Manager

給与: Negotiable based on experience

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/23

An administrative role has opened at a global financial technology firm in Tokyo in the position of Office Manager. In this part-time contract role, you will organize the Japan-side office, ensuring operational efficiency and effectiveness while also assisting with HR administrative tasks.
セールスオペレーションアドミン/ Sales Operations Admin

給与: Negotiable based on experience

勤務地: Tokyo

掲載日: 2018/05/23

Take on a long-term haken position at a major global IT firm in Tokyo. If selected, you will handle a variety of administrative and sales support tasks while working to improve processes and systems for the future.

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