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各業界のスペシャリストがあなたの声に耳を傾け、国内のグローバル企業からベンチャー企業まで、さまざまな企業にご紹介します。共にキャリアの新たな一章を開きましょう。

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採用担当者

当社は各企業のニーズに合った迅速かつ効率的な採用ソリューションを提供しており、国内のグローバル企業からベンチャー企業まで、さまざまな企業より高い信頼を獲得しています。各種サービスやリソースをぜひご覧ください。

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CRM マネージャー

ロバート・ウォルターズは外資系・日系企業における転職の求人において優れた信頼と実績を築いてきました。 様々な業種において、正社員・契約/派遣社員の求人をご紹介しています。

外資系・日系企業の求人

保存済みの求人情報

給与: ¥4,000,000 - ¥5,000,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2025年4月22日

A global luxury retail company is seeking a CRM Specialist. The selected candidate will drive customer engagement and loyalty through strategic CRM planning, execution, and data analysis.
保存済みの求人情報

給与: Negotiable based on experience

勤務地: Tokyo

掲載日: 2025年3月27日

A global publishing company is looking for a Customer Relationship Manager. The selected candidate will focus on client retention, upselling opportunities, and strategic account management. This is a contract role.
保存済みの求人情報

給与: ¥6,000,000 - ¥8,000,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2025年3月27日

A CRM position is now open in a luxury brand. The chosen applicant will be responsible for understanding the customer journey within the company's ecosystem and driving business goals. This is a hybrid setup position.
保存済みの求人情報

給与: ¥7,000,000 - ¥9,000,000 per annum

勤務地: Tokyo

掲載日: 2025年3月20日

A renowned digital marketing agency is seeking an Experience Strategist. The selected candidate will develop CX strategy and experience design plans for client digital marketing, product, and service-based engagements.
保存済みの求人情報

給与: Negotiable based on experience

勤務地: Tokyo

掲載日: 2025年3月19日

A global financial services company is looking for a Marketing CRM Manager to drive new business growth. The selected candidate will lead customer acquisition, cross-selling, and CRM strategies to maximise engagement and lifetime value.